Test jezelf: Ben jij sexy? Is je partner trouw? Ben je jaloers?

Tarotweb.nl
Wat heeft de tarot jou te bieden? Trek een tarotkaart, speel het relatiespel of stel expliciete liefdesvragen in de Tuin der Lusten.

Recensies
Hieronder vind je kort enkele recensies van de Da Vinci Code. Klik op de link wanneer je de volledige recensie wilt lezen. Links openen in een nieuw venster.

Recensie Crimezone.nl
"Spannend is De Da Vinci Code zeker en het is indrukwekkend gedocumenteerd. En of het allemaal waar is, wie zal het zeggen. Hierover worden op internet interessante discussies gevoerd. Het boek is een pageturner, het verhaal is toegankelijk. Dat is een verdienste van Brown als je de hoeveelheid feiten beschouwt. De Da Vinci Code is een boek waarvan je iets opsteekt over: Da Vinci, Mona Lisa, het getal pi, het Louvre, de katholieke kerk, de heilige graal, enz. enz. Dan Brown schrijft erg beeldend, je ziet als het ware een film aan je voorbij trekken. De vele wendingen in het verhaal verhogen het tempo. En er zijn geen losse eindjes. De ontknoping kwam in bepaalde opzichten voor mij niet echt als een verrassing, maar ik vond hem goed gevonden."
Lees verder > > >

Officiele reactie Opus Dei
"De bizarre afschildering van het Opus Dei in De Da Vinci Code is op zijn minst onnauwkeurig te noemen: zowel de algehele indruk als de vele details. Het zou onverantwoord zijn zich op basis van het lezen van De Da Vinci Code een mening over het Opus Dei te vormen." Ook over de film is Opus Dei niet te spreken: De Kerk wordt als criminele bende gepresenteerd.
Lees verder > > >

Recensie Katholiek Nieuwsblad
"Het zou te gemakkelijk zijn Brown te bekritiseren om zijn oppervlakkige personages, alledaagse proza en onwaarschijnlijke verhaal. Brown schrijft niet zozeer slecht dan wel op een manier die optimaal berekend is om een vrouwelijk publiek aan te trekken - vrouwen kopen immers de meeste boeken. Om dat te bewerkstelligen heeft hij een thrillerplot gekoppeld aan de techniek van romantische fictie."
Lees verder > > >

Recensie Humo
"Om u maar meteen te zeggen waar het op staat: De Da Vinci Code, de vierde thriller van de Amerikaanse ex-leerkracht Engels Dan Brown, is a damn good read".